Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe autobusy dla Lublina. Chce je sprzedać tylko jedna firma

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 28 lutego 2020 r. o 14:20 Powrót do artykułu
Typowy chwyt PR-owy ratuszowego zwijacza mpk w ramach oszukańczej kampanii "Lublin jest zielony".
Zgadza się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Typowy chwyt PR-owy ratuszowego zwijacza mpk w ramach oszukańczej kampanii "Lublin jest zielony".
Zgadza się.
 A gdyby nie zakupiono żadnego autobusu, to wtedy byłby chwyt antyPR-wy czy jak bo zaczynam się powoli gubić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
5 autobusów. Wszystkie problemy komunikacyjne Lublina zostaną rozwiązane.
 Czekamy jeszcze na wolne od wygaszonych autobusów buspasy, po których smigać będą deweloperzy w elektrycznych autach za 200-500k.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autobusy elektryczne, tymczasem na zajezdni na grygowej stoi kilkadziesiąt niewykorzystywanych trolejbusów....gospodarka księżycowa...
Wiesz co to rezerwa taboru? Słyszałeś o czymś takim jak wypadek, awaria, naprawa, przegląd techniczny, wymiana dokumentów, imprezy masowe, uroczystości, dodatkowe usługi przewozowe, itp itd? Pewnie nie a szkoda, bo to wszystko wymusza posiadanie odpowiednio dużego taboru.
 Oni i tak wiedzą swoje i nikt ich nie przekona, że białe jest białe a czarne jest czarne. Z pewnością w ZTM jest człowiek który lubi ludziom robić na złość i celowo nie wypuszcza trolejbusów z zajezdni tylko dlatego, że ma taki kaprys.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autobusy elektryczne, tymczasem na zajezdni na grygowej stoi kilkadziesiąt niewykorzystywanych trolejbusów....gospodarka księżycowa...
 Zunio PObawił się w trojebusiki, ale POtem mu się znudziło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pierd....  pieniedzy nie ma na nic linie likwidują drutów nawieszali trolejbusów nakupili teraz elektryki kupują po 3 banki za sztukę
 Dewelo-rozwój POlega na wydawaniu pieniędzy i ubogacaniu cwaniaków, a nie na dogadzaniu plebsowi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autobusy elektryczne, tymczasem na zajezdni na grygowej stoi kilkadziesiąt niewykorzystywanych trolejbusów....gospodarka księżycowa...
Wiesz co to rezerwa taboru? Słyszałeś o czymś takim jak wypadek, awaria, naprawa, przegląd techniczny, wymiana dokumentów, imprezy masowe, uroczystości, dodatkowe usługi przewozowe, itp itd? Pewnie nie a szkoda, bo to wszystko wymusza posiadanie odpowiednio dużego taboru.
Komu chcesz ten kit wcisnąć żałosny ratuszowy trollu? Skoro jest rezerwa to dlaczego brakuje autobusów i MPK musi korzystać z usług podwykonawców i kupować złomy z Warszawy? Nie wiadomo po co kupiono kilkadziesiąt niepotrzebnych trolejbusów, które stoją i rdzewieją.
 Przestań narzekać. Ważne, że wydatki na rdzewiejące trajtki można wliczyć w POczet inwestycji, obok autostrad śródmiejskich i wiaduktów POciągniętych celem skomunikowania deweloperskich banków ziemi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam, że tak spamuję ale jestem trollem wynajętym przez PiS i za to mi partia płaci. POtrzebuję POd każdym artykułem dodać odPOwiednią liczbę hejterskich, antyżukowych, wpisów, bo jeśli tego nie zrobię, to centrala mi nie zapłaci. Moje wpisy łatwo rozPOznać, zbitkę liter "po" zawsze piszę z wielkich liter, żeby centrala mogła łatwo rozPOznać ile konkretnie komentarzy dodałem i mi za wszystkie zapłacić. POza tym dostałem rozkazy, żeby cały czas używać słów: "Zunio", "bizancjum", "wypchane POrtfele", "ubogacanie korporacji", "Detroit Wschodu", "Fuchmistrzunio", "dewelo-rozwój", "dewelo-prezydent", "dewelo-sułtan", "dewelo-kamerdyner", "dewelo-macki", "dewelo-geszeft", "dewelo-cwaniaki", "dewelo-targowica" oraz "pato-deweloperka". Za wpisy z tymi wyrazami dostaję PO prostu więcej pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kupują używane - źle bo złomy, kupują nowe w dodatku elektryczne - jeszcze gorzej bo drogie
Bo cała komunikacja jest źle zorganizowana i nie uzdrowi jej kupienie kilku autobusów elektrycznych.
 Źle zorganizowana? Przecież ci, co mają zarabiać, zarabiają. Miasto nie jest od dogadzania plebsowi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co minusujecie te komentarze? Myślicie, że w ten sposób zmienicie rzeczywistość?
 Grubas z dewelo-ratuszowej agencji minusikuje mieszkańców kwestionujących politykę dewelo-rozwoju i wygaszania miasta, bo to należy do jego obowiązków służbowych. Ale już niedługo. Bania kupowania apartamętów pod wynajem pęka i wkrótce dewelo-patusy będą zmuszone ciąć koszta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie no wcale nie widać że kilkanaście wpisów z rzędu napisała jedna i ta sama osoba, wcale a wcale hahahaha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PIStoleciki zlikwidowały konkurencję aby PISuary mogły sie nagrabić z naszej gospodarki. PISdolety pozwoliły sprzedać Solarisa Hiszpanom a teraz będą krzyczeć że to PISdziecka zasługa rozwijać Polską markę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Wraz z nimi dostarczone zostaną też ładowarki: mocniejsze, do kilkuminutowego ładowania, trafią na pętlę na Choinach, zaś słabsze do zajezdni przy ul. Grygowej. Ładowanie na pętli ma się odbywać poprzez pantograf, zaś w zajezdni poprzez wtyczkę." - Tak w ogóle to inwestowanie w elektryczne autobusy to bardzo niepewny interes, wchodzimy w coś, czego możemy pożałować, gdyż Unia może stwierdzić, że to nieopłacalny biznes - autobusy elektryczne są dość drogie to raz ale mało wydajne - długo je trzeba ładować do pełnego naładowania. Lepiej inwestować w trolejbusy, trakcją trolejbusową omotane jest niemal całe miasto, jaki więc sens inwestować w elektryczne autobusy, skoro trakcja była montowana po to by była należycie eksploatowana? Jedno drugie wyklucza. Inwestować należy także jak już to w klasyczne autobusy( mniej w standardowe a bardziej w przegubowe) z silnikami spalinowymi i nie patrzeć na to, że to mało ekologiczne przedsięwzięcie - trudno, jest mały kryzys należy go załatać, bo naprawdę wszystko ładnie szło, na wiosnę 2019 komunikacja miejska jeździła naprawdę dobrze, potem się zaczęło - a to incydent z Warbusem( utrata 20 pojazdów przegubowych i 10 standardowych - problem po części załatano sprowadzając 28 jelczy wycofanych z Warszawy, jednak deficyt pojazdów przegubowych pozostaje), a to nie dawno zmniejszenie finansowania z budżetu miasta na komunikację( uszczuplenie funduszy na transport zbiorowy o 28 milionów z 196 milionów na 168 milionów, jeśli ambitnie pragnie się wspierać rozwój komunikacji miejskiej to budżet na nią musi wynosić przynajmniej 210 milionów). Kolejnym survivalem może okazać się przebudowa al. racławickich i ul. lipowej dla komunikacji miejskiej - to są przecież główne korytarze transportu zbiorowego, ZTM jednakże stara się aby wykonawcy robót budowlanych uwzględnili na czas robót możliwość poruszania się komunikacji miejskiej po głównych arteriach miasta, nie powinno być raczej problemu aczkolwiek przejazdy mogą się nieco opóźniać, z uwagi na ograniczoną drożność( kiedy intensyfikacja robót budowlanych nastąpi). I w dalszym ciągu będę przypominał o fatalnym rozwiązaniu jakim było odcięcie Krakowskiego Przedmieścia od pojazdów komunikacji miejskiej - linie 3,4,7,13,55 oraz nocne powinny czym prędzej powrócić na Krakowskie Przedmieście - odcinek, który obecnie jest deptakiem powinien stać się woonerfem - rozwiązaniem, które dopuszcza przejazd wybranych pojazdów uprzywilejowanych( do nich wówczas zaliczymy - pojazdy mpk, taksówki, pojazdy policyjne, karetki itp. itd.), poruszanie się tym odcinkiem samochodów byłoby zabronione.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Wraz z nimi dostarczone zostaną też ładowarki: mocniejsze, do kilkuminutowego ładowania, trafią na pętlę na Choinach, zaś słabsze do zajezdni przy ul. Grygowej. Ładowanie na pętli ma się odbywać poprzez pantograf, zaś w zajezdni poprzez wtyczkę." - Tak w ogóle to inwestowanie w elektryczne autobusy to bardzo niepewny interes, wchodzimy w coś, czego możemy pożałować, gdyż Unia może stwierdzić, że to nieopłacalny biznes - autobusy elektryczne są dość drogie to raz ale mało wydajne - długo je trzeba ładować do pełnego naładowania. Lepiej inwestować w trolejbusy, trakcją trolejbusową omotane jest niemal całe miasto, jaki więc sens inwestować w elektryczne autobusy, skoro trakcja była montowana po to by była należycie eksploatowana? Jedno drugie wyklucza. Inwestować należy także jak już to w klasyczne autobusy( mniej w standardowe a bardziej w przegubowe) z silnikami spalinowymi i nie patrzeć na to, że to mało ekologiczne przedsięwzięcie - trudno, jest mały kryzys należy go załatać, bo naprawdę wszystko ładnie szło, na wiosnę 2019 komunikacja miejska jeździła naprawdę dobrze, potem się zaczęło - a to incydent z Warbusem( utrata 20 pojazdów przegubowych i 10 standardowych - problem po części załatano sprowadzając 28 jelczy wycofanych z Warszawy, jednak deficyt pojazdów przegubowych pozostaje), a to nie dawno zmniejszenie finansowania z budżetu miasta na komunikację( uszczuplenie funduszy na transport zbiorowy o 28 milionów z 196 milionów na 168 milionów, jeśli ambitnie pragnie się wspierać rozwój komunikacji miejskiej to budżet na nią musi wynosić przynajmniej 210 milionów). Kolejnym survivalem może okazać się przebudowa al. racławickich i ul. lipowej dla komunikacji miejskiej - to są przecież główne korytarze transportu zbiorowego, ZTM jednakże stara się aby wykonawcy robót budowlanych uwzględnili na czas robót możliwość poruszania się komunikacji miejskiej po głównych arteriach miasta, nie powinno być raczej problemu aczkolwiek przejazdy mogą się nieco opóźniać, z uwagi na ograniczoną drożność( kiedy intensyfikacja robót budowlanych nastąpi). I w dalszym ciągu będę przypominał o fatalnym rozwiązaniu jakim było odcięcie Krakowskiego Przedmieścia od pojazdów komunikacji miejskiej - linie 3,4,7,13,55 oraz nocne powinny czym prędzej powrócić na Krakowskie Przedmieście - odcinek, który obecnie jest deptakiem powinien stać się woonerfem - rozwiązaniem, które dopuszcza przejazd wybranych pojazdów uprzywilejowanych( do nich wówczas zaliczymy - pojazdy mpk, taksówki, pojazdy policyjne, karetki itp. itd.), poruszanie się tym odcinkiem samochodów byłoby zabronione.
 Dobrze gadasz. To powinny być autobusy elektryczne z szelkami jak trolejbusy. Wtedy by to miało sens, ale u nas sensu mieć nie musi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
5 autobusów. Wszystkie problemy komunikacyjne Lublina zostaną rozwiązane.
 Nie marudź. Kolejnych 20 autobusów elektrycznych jest w drodze - pojawią się w Lublinie we wrześniu 2021. Podobnie jak nowe przegubowe trolejbusy w ilości sztuk 15 - 5 sztuk zostanie dostarczone w listopadzie tego roku, pozostałe 10 w kwietniu przyszłego roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...